OldschoolCashflow

Det här med att ha ett knäckt Visakort är inte världens bästa grej.
Jag har fått lön från två olika jobb och ett halft CSN och har inget kort att vifta med i baren. Kan inte handla på kortet och kan inte heller ta ut några cash.
MEN!
Efter två dygn utan mitt kära Visakort kom jag idag på att man faktiskt kan gå in på ett bankkontor och fylla i en lapp så kan man ta ut pengar.
Jag gillar ändå att köra det old school och ba va tvungen att beräkna redan idag hur mycket cash jag kommer behöva i helgen. För nu kan jag inte gå till banken och få pengar förän på måndag.
Det va inte bättre förr...

Snälla ge mig mitt kort snart!

Väl mött

ps. Jag älskar att det regnar, och jag tänker inte röra mig ur fläcken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0