Dreams of flyin' high.

Ända sen förra söndan (eller typ i tre, fem års tid, men på allvar sen förra söndan) har jag gått runt och lyssnat på alla mina favourit songs och funderat hur man skulle kunna använda dem på ett spinningpass. Jag har liksom blivit lite besatt av det här. Kan inte lyssna på musik längre. Eller snarare, jävlar vad jag längtar tills jag får pussla ihop mitt eget pass och bestämma ALLT!!!! Jag kommer ha så jävvla bra musik!
Det är bara det där att jag får sån ångest. Jag är typ etthundramiljarden procent säker på att nån av de där utbildningshelgerna är samma dag som min extremt viktiga sluttenta. Hela min framtida yrkeskarriär hänger ju på att jag skriver, och klarar den tentan. Och hur ska jag kunna skriva den om jag åker på tränings-/utbildningsläger hela den helgen? Och ska jag ge upp min dröm om att styra och ställa i spinningsalen bara för en töntig tenta?

Livet alltså.

Men en sjuksyrra på min praktik hade skrivit sluttentan med magsjuka. Skrev den på 20 minuter, sen gick hon hem och spydde. Hon klara den. Så att skriva den på omtentatillfället en månad senare kanske liksom inte riktigt är hela världen...
Men jag skapar ju alltid enorma ångesttankar av minsta lilla grej, så varför inte göra det nu också? Just for funsies!

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0