failure and recovery

Jag har fått tre parkeringsböter, på tre dagar. Jag har inte rört bilen och jag har köpt ett parkeringstillstånd för 250 spänn. Jag hatar dombron/studentstaden och samtliga parkeringsvarkts-/lappliseföretag. Det är inte okej.
I fredags ville jag mest döda någon och gråta väldigt mycket. Maja köpte en snickers till mig, sen shoppade jag på IKEA och åt pizza. Sen va jag rätt glad ändå. Men arg innerst inne. Någon kommer ju att få betala dessa 1050 kr i parkeringsböter, men det ska fan inte vara jag.

Igår fick jag en snilleblixt om att man kanske skulle åka till Västerås och tända ljus på morfars och mosters grav. Ingen annan kommer ju att göra det, och jag har en bil och förmycket fritid. Ringde kusin och vi åkte på en vägresa.



Det blev fint och mysigt och vi mindes morfar och den gamla goda tiden när dom bodde där och vi var små och dryga, överaktiva små monster som dom va tvugna att ta hand om.
Sen åkte vi till Kristofers syster och blev bjudna på fika och mat och massa mys. Och jag vann mest på frågestporten. (Obs. Sant och viktigt!)

En härlig söndagmorgon som denna har jag bakat smarriga kladdkakemuffins. Såjävvlagött!



Söndagsprommis och brunch. Filmkväll och popcorn.
Jag ska ha en sån jävla najs söndag. (hjärta livet!)

Väl mött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0