Le och se lite glad ut för helvete

Imorgon är en annan dag.
Och jag har lovat mig själv heligt och dyrt att jag imorgon ska skärpa till mig. Idag va sista dagen jag betedde mig sådär jävla EMO, när jag bara tycker synd om mig själv och vältrar mig i självömkan. Och dessutom använder min självömkan och trötthet och brist på socialt liv som någon slags godtagbar ursäkt för att ta jävligt korkade beslut, som jag sedan ligger i sängen och har ångest över.
Imorgon ska jag ta tag i mig själv och bete mig som en normal människa.
Ryck upp dig för i helvete!

Har gjort en alldeles fantastisk playlist till imorgon. (obs: lögn. Den är halvkass eftersom jag var tvungen att ta hänsyn till att alla inte har min fantastiska musiksmak. Men den duger för en suppliesfredagskväll)

Väl mött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0