So long, suckers!

In your fucking faces!
Jag fick det. Jag gjorde det. Jag klarade det. Jag vann över alla andra. Jag var bäst.
Hurra för mig, ty jag tog hem förstapriset.
Köp ett årskort på Friskis & Svettis i Uppsala till hösten 2012, så får du se vad jag menar. Du kommer framförallt förstå varför de valde att spendera typ enormt mycket pengar på att ge mig en utbildning och ett typ obetalt extrajobb. (beacue I'm simply the best, better than all the rest)

Så jävla GÖTT! Precis vad jag behövde.
Hej glädjen, hej LIVET!

Nu ska jag gå på bio, äta popcorn och kolla på vampyrsex. Inget konstigt. Rent menalt är jag ju bara 16, så det är okej.


Jag önskar bara att jag hade kort fluffigt hår och lugg igen. Då hade jag vart helnöjd.
Jagvillintesparautmitthårnåmera. Jaghartröttnat!

Väl mött

(ps. låt mig hållas. Jag behöver egoboosta mig själv lite.
men vem fan hade trott att lilla jag skulle lyckas charma de där luriga jävlarna så att de ville ha med mig på tåget? Som en i gänget...
HURRAAAA FÖR MIG!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0