jag lurar ingen. (bara mig själv)

Om jag ville kräkas förut vill jag kräkas mer nu.
Erik kom hit med en gigaaantisk godispåse. (varför måste han feeda mig?) Jag mår illa. Vill inte till ackis imorrn. Känns som att jag inte har nåt liv. (vilket iofs är sant) Är inte trött. Vill inte sova.
Imorrn ska jag på bio. Jag ska ha popcorn och njuta av två timmar vampyrsex. Kan det bli bättre?
Sen lovar jag att jag ska bli nyttig och hurtig igen, jag lovar. Lovar.
(Älskar att precis när jag skriver detta om att jag dyrt och heligt lovar att bli nyttig och hurtig efter min bio-popcornkväll, så får jag ett sms av Lotta om att gymma imorrn efter jobbet, innan bion. Och jag gör allt för att slippa. Dåliga bortförklaringar har jag har övat länge på. Jag är något av en expert på området.)

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0