don't go that way

Kära dagbok.
Idag höll jag på att ge en patient en fyra gånger för stor dos med antibiotika.
Idag struntade jag att kolla kompartmentsyndrom på min patient fast hon va svullen och hade jättejättejätteont och inte kunde röra fingrarna.
Idag föreslog jag att min patient med handledsfraktur skulle gå med kryckor.
När slutade jag liksom att tänka?

Men jag har varit hos min favoritkille och bokat tid. Jag kommer bli snygg och ball. Såjävlanöjd!

Och, jag älskar mackor. Mer än allt annat i hela världen.
Och, jag önskar mig en såndär klocka som man kan stanna tiden med. Som han i det där gamla barnprogrammet. Jag va så jävla avundsjuk på honom, jämt!

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0