Sista natten med gänget

Har fått schema för hur jag ska jobba under jul. Jag jobbar verkligen julafton. Verkligen! Fast jag bad ju om det, så jag får väl skylla mig själv antar jag. Jag är ju så jävla dum som får för mig saker och tror att jag kommer tycka att det är världens bästa idé sen också. Oftast ändrar jag mig ju... Så jag kommer spendera julafton i ensamhet. Långt bort från hela min familj. Stackars mig.
Någon som vill julfika eller ta en julpromenad med mig på julafton kanske? snällasnällasnälla!

Nu är det bara sista kvällen på ortopeden, sen är det nationsöl och helg och tågresa till Falun.
Och jag har bakat smarriga snickerskakor till mina fina ortopedkompisar. mums!

 

Väl mött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0