You just found my soft spot

Jag har en känsla av att jag vill hämnas. Vet inte varför eller på vem, vill bara hämnas. Det är min förbannade rätt att få hämnas. Låt mig få hämnas. Unna mig att få hämnas!
Kanske för att jag känner mig orättvist behandlad eftersom jag föddes till emo.
Kanske för att jag åker till Falun när Deportees spelar på Smålands.
Kanske för att jag inte hann få tag på nåt gästkort till kåren ikväll.
Kanske för att min lillasyster har mycket längre hår än mig.
Kanske för att jag bara är lite trött på vissa saker.
Kanska av alla dessa anledningar.
Vem vet?

Jag hade bestämt mig för att inte dricka vin i helgen. Sen hörde jag massa bra låtar i morse när jag va ute och sprang, då blev jag taggad och ville bli full. Hittade sedan en hel dunk med vin i föräldrarnas kylskåp. Undra om jag ska bete mig som 16 och tömma över i en petflaska...? Då slipper jag ju ta mig hela vägen in till stan och köa på böndernas systembolag. Dom skulle ju faktiskt inte märka om hela dunken försvann. Så jag kan ju helt sonika bara ta hela dunken.
Då var det bestämt.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0