Can't Help It

Jag gör en Johanna Lönn. Jag anpassar mig efter det materialistiska samhället vi lever i och konsumerar lite extra, trots att jag är en fattig student. Jag ger efter för mina ha-begär, fast än det blir stora hål i min tomma plånbok. (fast alltså, det där är ju ren och skär lögn. har inte känt mig som en så kallad "fattig student" en enda dag under dessa tre åren jag spenderat på Uppsala Universitet. #rik-student-som-lever-lyxliv)
Porrsurfade lite på jobbet idag insåg att jag bara måste, jag kan inte låta bli. Förra helgen stod jag ju och gömde mig bland medicinhyllorna på Akademibokhandeln och smygläste. Hoppades att ingen skulle komma på mig där jag stod och dreglade över de 528 sidorna av ren och skär erotik.
Kunde inte hejda mig, så jag gjorde det. Jag gjorde en Johanna Lönn. Helt spontant. Bara sådär. Nu är jag 675kr fattigare. Inom kort är jag en Traumatologibok rikare.
Hurra för lördagskvällen!

Nu ska jag och godispåsen läsa bok och sen sova. #Lever livet som en tvättäkta student.

Not.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0