For The First Time In Four Weeks

Jag tycker synd om mig själv för att jag har spenderat dagen med att vara bakfull, trött och proppmätt.
Jag tycker synd om mig själv för att jag borde plugga och förbereda mig inför morgondagens seminarie, men jag orkar inte.
Jag tycker synd om mig själv för att mitt vardagsrum ockuperas av två amerikaner som kollar på amerikansk fotboll.
Jag tycker synd om mig själv för att jag var tvungen att gå omkring i ett par för små converse, hela vägen hem i fyllan och villan och kylan mitt i natten.
Jag tycker synd om mig själv för att jag håller på att frysa ihjäl. Inomhus.

Jag hade dock en fantastisk kväll igår och jag var fantastiskt vacker i min klänning.
Ska trösta mig och bota min självömkan med popcorn och film. ååååh popcorn!!!!
Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0