Give Me What I Need. And More

Jag dör av choklad/godis/russin/mackor/fil/valfri-ätbar-grej-cravings. Pallar inte min egen komma-i-klänningen-till-den-stora-festen-dieten. Kanske var därför som jag igår gav efter för mitt begär och svullade i mig en miljard mackor och en hel plåt med kärleksmums. Helt i enlighet med den där dieten som hon den där bruden som ville bli tjockaste mamman i världen hade. Känns riktigt stabilt. Detta resulterade ju i att jag, i bästa ätstörningsanda, var tvungen att vrålträna idag. Direkt efteråt gick jag förbi ica för att köpa typ tre småsaker. Jag gick runt, i vad som kändes som en evighet, och bara glodde på ALLT som gick att äta. Ville äta upp hela icabutiken på direkten. Man ska inte handla när man är hungrig.
På tal om det så hittade jag en ny choklad. OBS: köpte den ej. stod bara och dregglade över den i en kvart. Duktig_tjej_89. Det var den där nya Marabouuuun med pistage och dadlar. Eftersom jag älskar dadlar så måste den ju va god. Jag måste testa den. Nångång.
Pallar inte riktigt det här med att vara träningsnarkoman och nyttig. Vill mest bara lägga mig i soffan och svulla i mig allt som går att äta. Å andra sidan så mår jag illa och får sura uppstötningar bara jag tänker på det. Det är så jävla gött att träna ihjäl sig så man dör av svett. Men samtidigt är det jävligt gött att bara inte bry sig.
Det är så jävla jobbigt att vara jag.

Imorgon är sista dagen på operation. Sad face.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0