If you can't leave it be, might as well make it bleed

Vad är det för fel på mig? Det måste ju vara nånting. Det kan inte vara meningen att det ska vara såhär. Så fort jag öppnar ögonen så tar det max fem sekunder, sen är jag en zombie igen och vill bara fortsätta sova. Går upp, äter frukost, går och lägger mig igen. Det är ju inte normalt. Vaknar igen, tar fram datorn, börjar läsa artiklar. Somnar igen. Sover en stund. Vaknar till. Somnar igen.
Det är inte friskt att sova såhär mycket. Jag har konstant huvudvärk och känner mig allmänt konstig. Och jag hiner inte med alla mina superviktiga saker jag måste göra.
Jag vill inte va med och leka om det ska va såhär.

Men jag ska få åka hem till emelie och äta cupcakes. Då måste man ju känna sig lite bättre sen, eller hur?
Och Erik lockar med våffelbuffe i veckan. MUMS!
Och jag har fått världens bästa present. Skall användas snarast och bilder på denna fantastiska uppfinning kommer inom kort.

Nu ska jag sova en stund till.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0