In Case Of.

Jag hatar skolan. Jag hatar skolan. Jag hatar skolan.
Vill helst bara vara klar så jag kan slippa tänka på skolan när jag är hemma och vill göra andra saker än att plugga och tänka på skolan.
Mest hatar jag att man måste komplettera inkompetenta och onödiga uppgifter som varken kommer göra till eller från i min framtida yrkesroll som sjuksköterska. (snarare mer från, faktiskt, eftersom jag blir frustrerad och irriterad.)

Tur att Charlott är en pigg tjej, som trots mina försök att slippa undan, tvingar upp mig ur sängen och drar ut mig på en lång, lång promenad i Hågadalen. (Jag tvingade henne att tvinga mig, eftersom jag annars skulle känna mig som en lat person) Solen sken och det var fantastiskt. (förutom den där lilla biten när vi trodde att vi aldrig skulle komma hem igen och vi mötte en nördig orienterare som frågade om vi ville ha hjälp att hitta ut. NEJTACK vi är självständiga kvinnor som klarar oss själva, så det så. Och vi hittade ut tillslut. Bevisligen.)

Och eftersom jag fortfarande inte vill plugga, komplettera och opponera så bjuder jag hit min kusin på filmkväll. Passar perfekt eftersom jag jobbar hela helgen och missar halloween. Alltså måste jag ta skräckfilmskväll ikväll istället.
Och bästa: en perfekt ursäkt att äta popcorn för andra dagen i rad. WADDAAAAPPP!

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0