Om alla dagar var som denna skulle jag vilja leva i tusen år

Igår gjorde jag något ganska dumt. Mest för att jag var astrött, nytränad, hade lågt blodsocker och typ minst fyra personer försökte övertala mig och tjatade på mig. Dessutom har jag ju faktiskt varit ganska sugen ganska länge. Har bara varit för feg.
Idiot.
Men nu är det på något sätt påbörjat. Fast jag antar att det inte är helt skrivet i sten, man kan nog ignorera det och låtsas som att man aldrig tog det där första steget. Eller så kanske man blir helt nobbad. Det vore mest bara pinsamt. I can do this!!
Sen drack jag och Lotta vin, så då kändes det lite bättre.
En kort parentes, men jag har börjat gilla rödvin. Påriktigt. Inte bara att jag står ut med att dricka det. Utan att jag faktiskt gillart. märkligt

Världens bästa natt. Gjorde inget dumt. Somnade som ett barn. Sov helt ostört hela natten. Sov länge på morgonen.
Världens bästa dag. Solen skiner. Vårkläderna på. (och min fina fina klänning!) Inte ett dugg bakfull. Våffelbuffé på ÖG's. (typ världens bästa ställe att fika och våffla på ju) Massor av tedrickning. Låååång massage av min ömma och muskelknutiga rygg och mina ömma vader. Har mjukaste musklerna i stan nu. Barbaras medelstyrkepass! Ännu mer te. Och en kaka på det. Har inte pluggat en endaste sekund idag. (bästa på hela dagen)

Gillart.

Väl mött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0