Det är svårt att skriva det perfekta papperet

Idag är sista dagen att lämna in önskemål om ämne till C-uppsatsen. Jag och Em har framförhållning och satt i fredags och valde bland de trettioen alternativen. Fyra lät okej, fyra ämnen av trettioen lät som att vi skulle stå ut med att arbeta med det nästkommande termin. Synd bara att resten av klassen har samma åsikter som oss. Eftersom ämnestilldelningen kommer att ske genom lottning så kan vi ju konstatera redan nu att jag kommer få ett ämne som inte är något av de tre ämnena som jag valde. Jag kommer få skriva något om anhöriga, eller om vad cancerpatienter skriver om i sina bloggar, eller om stödstrumpor på barn.
Jag känner det på mig. Jag vet det. Om elva dagar kommer domen. Jag väntar med spänning.

Väl mött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0