Hat

Imorse grät jag på bussen för att jag hade så jävla ont i benen. Haltade lite. Just nu har jag rövont i höften. Önskar att jag hade en yxa, så jag kunde hugga av dessa smärtande lemmar. Det är orimligt att man ska gå runt och ha såhär jävla ont. Hela tiden. VAS 9.
Varför är morfin inte receptfritt? Och varför finns det inte ett lifetime supply i mitt badrumsskåp?
Jag bara undrar...

Dessutom vill jag tillägga att om jag någongång, någonsinn återigen hör den där vidriga låten "pallar inte" så kommer jag att skjuta. Antingen mig själv eller han som har gjort den eller den som spelar den på klubb, på tv, på radio, i en affär eller vad som helst. Ta bort den från universums minne. Radera den så som bara Google (king of the internet) kan radera något i cyberrymdens oändliga databank. Se bara till så att jag inte kan råka höra den, och av misstag släcka människorliv på ren reflex.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0