Brilliant smiles, shining eyes, perfect makeup

Skrev precis ett jättelångt inlägg om smink. Om att killar inte använder smink, fast de kanske borde. Och att man inte riktigt kan sluta sminka sig nu när man väl har börjat, för då kommer alla se alla ens fel och brister. Så blir man helt plötsligt mycket fulare än vad man tidigare utgett sig för att vara.
Fast jag kände mig som någon slags fjortis, så jag tog bort allt.
Det jag ville framföra var bara någon slags tanke/fråga om varför inte killar sminkar sig, medan i princip alla tjejer gör det? Ty även killar borde ju vara intresserade av att se pigga/glada/snygga/frächa ut när dom visar sig in public, eller?
Fast det kanske skulle anses ganska omanligt. Eller jag vet inte. Jag tänkte för mycket, som vanligt, och det spårade ur en aning.
Ska lägga band på mig själv. Jag lovar. Och fortsätta sminka mig. (för omgivningens bästa, så de slipper få traumatiska upplevelser)

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0