BaDAAAAMN!

Mådde sådär dåligt imorse igen när jag vaknade. Vaknade för övrigt typ 14 gånger mellan klockan tre och klockan sju och undrade när jag skulle få gå upp. ivrig och morognpigg tjej.
När jag gick upp visade det sig att tentaresultatet inte kommit upp än. Lata jävlar på vårdvetenskapliga instutionen...
Överraskar mig själv med att skriva klart pedagogiken, ett sällan skådat mästerverk! Går och tränar och den jobbiga känslan och illamåendet försvinner. Blir ännu mer glad när det visar sig att det är Ebba som ska ha spinningpasset som jag tänkte gå på senare idag. HURRA!
Kommer hem och ser att jag visst har klarat tentan. Har tydligen inte alls missat att skriva min kod på något papper. HURRA!
Ska åka och handla mat så min bror har mat när han kommer hem, och så jag kan baka mina smarriga möffins till på måndag. Can't live without them....

VÄL MÖTT

ps. Jag är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0