Du är på repeat-peat-peat i mitt huvud

Fjällen. och jag är så fantastiskt nöjd över mina prestationer. Vågade tillslut hoppa i de stora hoppen där bara de coola snowboardkillarna får vara.. (okej det var de stora BARNHOPPEN, som alla femåringar ba hoppade fyrahundrameterhögt i och gjorde massa tricks medan jag typ va livrädd när jag flög ett par dec....)
Jag har även insett att det är en miljard gånger lättare att åka snowboard än skidor. Jag och Siri bytte sista halvtimmen på sista dagen och vi var bambi båda två. Hur håller man balansen när man har TVÅ ben att hålla reda på? dessa ben som dessutom glider åt varsitt håll.... Har ätit en massa god mat och goda efterrätter och godis så jag skulle uppskatta att jag nu väger 435 kg. (plusminus två kilo) Har enorma blåmärken och en nästan bruten handled. Har dödens träningsvärk på utsidan av vaden, askonstigt. Har ont och är trött i hela kroppen. Men kul vare!

Har haft konstant tenta- och praktiskt provångest. Jag vet ju att jag inte kommer klara det. Började gråta och hyperventilera i bilen på vägen hem alldeles nyss. Det är ju inte normalt. Men tänk skammen när jag bara totalfailar hela det praktiska provet. Det blir inte roligt. Inte roligt alls...

Sista april. Då är allt över. Då är det lugnt, då är jag klar. Har aldrig längtat så mycket i hela mitt liv. Kommer ha konstant magsår fram tills dess.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0