It's been forever

Har skrivit klart the freakin' uppsats!!!!!!!! (Såvida inte Lena freakar ur och hittar på en massa nya saker hon helt plötsligt tycker att vi ska komplettera) Jag är således ledig från och med imorgon lunch till och med måndag kl 06.45. Det känns typ hur bra som helst. Ångrar nu ännu mer att jag mailade Carina. Känner på mig att hon kommer ringa i morgon kväll och säga att jag är välkommen att jobba hela jävla veckoslutet. Jag blir så trött på mig själv...

Var på Snygg-Björns HIT-pass med Lotta och Ebba och jag var jävligt nöjd och glad innan. Peppad och liksom riktigt längtade tills efteråt när jag skulle ligga halvdöd som en liten boll i ett hörn och knappt orka andas. Ännu mindre orka lyfta en arm eller ett ben. Men det inträffar inte, så jag blev lite besviken. Efteråt var det nån dude inne på gymmet som frågade oss om vi tyckte passet var kul och jag sa att jag gillade Walles pass mer, eftersom man verkligen är död, bokstavligt talat, efter halva passet. Han fnissade och frågade om vi inte tillhörde den grupp tjejer som bara gick på Snygg-Björns pass för att det var Snygg-Björn, och som smiter därifrån när det är vikarie. Skulle jag gå på ett pass enbart för att instruktören är snygg?!?!?!?!?! pffftt! Har aldrig hört på maken om någe så dumt...

Väl mött!

ps. Har deklarerat, men har inga batterier i min cykellampa.....
ps 2. Grattis till världens finaste Maja!!!!!!!! Jag blir så stolt över henne, min pingla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0