I'ts like pedaling in hummus...

...Ungefär så känns det att gå på Ebbas spinningpass. Alltså på ett bra sätt, med massa uppför och sådär. Dessutom är hon så himla bra rent allmänt. Om jag blir hälften så bra så blir jag riktigt nöjd. (det förutsätter ju dock att jag klarar utbildningen och diplomeringen) Jag har bestämt mig för att jag nu, när jag slipper pendlingslivet, ska komma in i ett najs träningsmode. Det var så gött att komma iväg och bara inte tänka på tentan för en stund. Sen ringde Emelie och förstördet genom att hetsa om en massa saker. Så nu är jag stressad, men sitter apatisk framför min dator med en kopp te som jag rör i stelt och monotont. Eftersom jag har pluggat på på tok för lite saker.....

Har haft sista dagen i Enköping. WEEHOO!
Har dock varit nervig över praktiska provet. Speciellt eftersom jag fick veta att jag är den som kommer vara FÖRST ut på avdelningen för att göra det. Kul. kommer hon va hårdare mot mig, för att sen mjukna när de andra ska göra? Ingen vet. Farzaneh har fått lugna mig typ halva dagen. Och hon gav mig en massa tips om vad man ska tänka på. Sen sa hon att jag kommer klara det. Let's hope she is psychic...

Ska dricka bubbel så fort jag kliver ut från tentasalen imorgon. WEEHOO! Och tänker fortsätta så resten av dagen och kvällen. Det är det enda rätta. Hittar finner ingen annan lösning. Och vill inte göra det heller. BÖBBEL!

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0