Jag skryter för att det är sant

Har haft en såndär superproduktiv dag och jag blir så stolt över mig själv att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag och Em kommer naila uppsatsen like nobodys bussiness. För den kommer bli klar imorgon och Lena har lovat att godkänna att vi skickar in den typ jättesnart!

Har pluggat till F&S-provet, trots att jag enligt säkra källor inte behöver göra det alls.

Har för första gången varit på ett intensivspinningpass och det var så jävla gött! Vill aldrig göra något annat i resten av mitt liv.

Har handlat riktig mat och gjort mig ett redigt förråd av matlådor, så nu slipper jag gå hungrig i två veckor tills min matlagande och handlingsansvarige sambo kommer hem. wehoo!

Har tillochmed mailat Carina och bett om att få jobba i slutet av veckan. Ångrade mig så fort jag tryckte på send.

Har bokat bord för biljettförsäljning på BMC i maj.

Har bokat in ett NKSE-praktiskt-prov-planerar-och-stukturerar-möte med Anna.

Jag är så jevvla bra!

Nu saknas bara ett 5000-bitarspussel att slappna av med. -Kerstin, 89. (år)

Väl mött!

ps. åååh den som ändå hade orkat skicka in deklarationen och skriva pedagogik-PM.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0