onethousandfivehundred and fifteen days

Alltså jag orkar inte...

orkar inte med ett internet som kukar ur i tid och otid och sidor som vägrar ladda.
orkar inte med dryga människor som jag inte orkar med.
orkar inte med att jävla spotify ska hacka så att all jättebra musik som jag gillar en massa låter förjävlig och jag får ont i hövvet. (ge mig en ny dator ba!)
orkar inte med att jag har ett popcornsug like nobodys bussiness, men orkar inte poppa och orkar inte äta.
orkar inte ta mig upp från stolen i köket och gå och lägga mig.
orkar inte med mig själv.
orkar inte med att jag hittar ett dokument som är hur långt som helst och som jag tydligen borde ha läst till imorgon. Tänker inte görat!

Ska sova. nu.

väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0