ost & marmelad

Allting känns lite sådär just nu. Har precis spenderat en timme på (den sena) Enköpingsbussen med att bara sitta och konstant frysa. Jag uppskattar min kroppstemperatur till ungefär -21 gader. Minst.
Efter dagens mittbedömning känner jag mig inte fullt lika värdelös, sådär som jag gör ibland. Fast vad vet jag vad dom pratade om. Kunde inte riktigt koncentrera mig på något annat än att det var snöstorm utanför fönstret där vi satt. Deppigt.

Och så har jag ångest över att jag inte hinner plugga till tentan och att jag inte för fem öre känner mig förberedd inför det praktiska provet. Alla andra hinner plugga hel tiden och gör uppenbarligen inget annat. Själv ligger jag här i ångestplågor och inser att jag får sova 5 timmar inatt igen. Gotta löv it.

Bara två veckors pendling kvar. Och om nio veckor har jag precis haft mitt första pass som riktig sjuksöterska. Hur ballt är inte det?

väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0