Same old, same old.

Uskade mig lite idag på praktiken. För att researcha inför det där jävla NKSE. Gick sådär eftersom de var vänliga nog att ge mig en patient som ändå gjorde allt själv. Sen var jag liksom lost hela dagen eftersom jag inte rktigt hade någon koll på allt det andra när jag väl kom tillbaka till mitt rätta habitat. Men Gullegull Heidi godkände mig på prakken. Nu är det bara två praktikdagar kvar och sen är det dags för det fruktade NKSE. Pratar med kompisar, läser på facebook och allas jävla bloggar om hur mycket de pluggar vad de puggar och allt de kan och så vidare och så vidare. Ingen ångest alls.

Det regnade och var snorkallt när jag åkte hem, så jag blev sur och trött och kall och vill inte gå ut once I got inside. Detta resulterade då i att jag inte har gått och tränat, det suger. Och jag är inte alls på humör för att plugga. Vad ska jag plugga? Kommer jag ens kunna trycka in nåt mer? Vad isåfall? VADVADVAD?! Har dessutom ett mycket oklart seminarie imorgon som jag tydligen borde läsa någon slags artikel till innan, men det tänker jag faktiskt inte göra!!!! (Rebell)

Vill mest ligga här under min filt och dricka mitt te och tycka synd om mig själv. Värma en värmekudde och kanske ta ett bad. Och det är inte ens nåt bra på TV.

Tänker inte vara glad förrän på fredag eftermiddag när jag sitter på smålands med mitt champagneglas! (så det så!)

Väl mött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0