The weight of all the world

Mått dåligt, dåligt, dåligt, dåligt hela långa dagen. Trots massa bra och massa mys. Kom hem och tyckte synd om mig själv. La mig i soffan och lyssnade på deppig musik. Kurade ihop mig som en boll under en filt och mådde illa. Tittade på regnet och var nöjd över att vara inomhus.
Mått illa hela kvällen (att hetsäta bullar hjälpte inte)
Längtar efter bror. Kom hem nu!
Längtar efter valborg och sol och skoj.
Längtar efter Gasquen.
Längtar efter vår examensfest!!
Längtar efter vår examensdag!!!!!!!!!
Längtar efter att få börja jobba
Längtar efter brölloppet
Längtar efter flytten

Imorgon kommer tentaresultatet. Och jag är helt säker på att jag kommer bli underkänd enbart för att jag har glömt skriva min jävla kod på typ tre papper. Det är inte rättvist.
Kan typ inte gå och lägga mig förrän klockan slagit 00.01 och jag har kollat ifall resultaten kommer upp efter midnatt. Antagligen är det så lame så man måste vänta till kl 09.01 imorgon. (Ställer klockan på en löjligt tidig tid, fast jag är ledig)

Väl mött.

ps. 5 veckor 1 dag 10 timmar 40 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0