fire, walk with me.

Har haft en sån där typiskt bra helg. Studentchampagne två dagar i rad. Vad mer kan en flicka önska? Har haft sista tentafesten evvöör och blir nostalgisk och lycklig av tanken. (och vilken jevvla fest dööh) Vill gråta en skvätt eftersom alla dessa fina människor snart försvinner härifrån.

Blev lurad att gå på gask. Kände ingen och alla var nördar och jag var bakfull och trött och opepp. Men ett glas billigt bubbel och en smutt hemgjort 31-årigt rödvinbärsvin (som någon hittat i ett bortglömt källarföråd) ordnade upp det lilla problemet rätt snabbt. Dessutom vare jävligt kul!

Trött och bakfull hela dagen. Bakade äntligen mina cupcakes som blev typ asgoda och blev bjuden på myspysfika med födelsedagstårteleftovers samt mina innovativa bakverk. Bara sådär rent spontant på en söndagkväll. Vad mer kan en flicka önska?

Imorrn måste jag ta tag i mig själv igen. Måste skriva klart uppsatsen och göra alla jävla kompletteringar som jag fortfarande inte riktigt fattar. (kan jag inte bara få chilla sista veckorna nuråå?) Måste plugga till provet på onsdag. Varför bokade jag in det så snabbt? Hur mycket behöver jag ens plugga? Borde jag inte kunna det där som ett rinnande vatten? Blir ju inte heller ett dugg stressad när alla på facebook, en efter en, deklarerar hur de har skrivit och klarat provet... Får fråga Ebba om man verkligen behöver råplugga. Det kan ju omöjligt vara svårt. älska kryssfrågor!

Behöver inte gå upp 04.45 för att åka med en iskall och snortidig buss till Enköping imorgon. Win! Kommer ju dock sakna det en aning och lite smått.

Gaskhäng




Väl mött

ps. sju veckor och en natts sömn kvar.
ps2. önskar att jag hade ett 5000-bitarspussel och Twin Peaks-boxen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0