with bright eyes

Livet är bra och jag är så jävla duktig att jag förvånar mig själv. Gillart!
Vågade äntligen prata med Mats idag. Det var iofs enbart för att han började prata med mig, men sen tog jag mod till mig och presenterade mig, så han visste vem jag var. Han var snäll och vi har prellat en dejt i maj. Känns bra. Måste dock kanske förbereda mig lite. Han gjorde mig lite hetsad och nervös också.. Men det är så jävla på gång nu!!!!!! Skrev provet idag också och hade typ alla rätt? För att jag är en naturbegåvning? Förmothlisch.

Carina har inte ringt än. Let's hope she doesn't, för jag har ju tydligen en massa musik att lyssna på och så vidare. Måste dessutom göra en massa andra saker, som att "plugga", köpa present, träna, baka, vila, köpa ett pussel samt bygga det and so on.

Emelie var på väg att lura på mig ett par jättejättejättekorta lila joggingshorts idag. Okej, inte lura, snarare typ hjälpa mig att inse att jag verkligen verkligen ville ha dom (och behöver dom). Och jag vill ha dom, för dom var lila och skitsnygga. Men jag är för blek och springer för lite/långsamt/dåligt/fult för att få springa runt i ett par sånna. Eller? (Jag är så jävla sugen på dom, och kommer förmodligen köpa dom eftersom jag redan har den ursnygga tröjan som hör till)(När började jag modeblogga?!)

väl mött.

ps. nyponsoppa är typ asgött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0