Hichhike across the universe

Imorgon, om 32 timmar, står jag på friskis och svettis, i en mörk och dunkel liten spinninglokal. Mitt diplomeringspass. Det ska sitta en brud med ett formulär, titta på allt jag gör och pricka av, kommentera och kolla så att jag gör allt "rätt" (Enligt sekten Friskis&Svettis standard). Det är likso praktiska provet all over igen. Körde precis igenom passet en sista sista gång för mig själv. Och det sitter, men jag är sjuuuukt nervös redan nu och jag skakar ltie sått mest hela tiden. Konstans hög puls och lite ångestkänslor. Ont i magen, svårt att andas, you name it. (Ett lätt sympatikuspåslag, som 19:1 skulle ha sagt....)
 
ÅÅH, tänk om det inte går nå bra! Tänk om hon tycker att jag är dålig, sämst och värdelös. Och tänk om hon kommer på alla mina små tricksiga fusk!
 
Går dessutom konstant in på hemsidan för att kolla hur många som har bokat. Blott fem cyklar är bokade. Min kollega Lars som har diplomering precis innan mig har minsann inte många lediga cyklar kvar till sitt pass.... Ingen tycker o mig!
 
En uppsida i tillvaron! Johanna (+1) skall också åka till Barcelona samtidigt som mig och Maja, FEST!
Jag har bestämt mig för att jag ska göra allt för att komma iväg på den där kinaresan i höst. juste!
Drömmer om att jag ska ta mig till New York till våren. weeho!
 
Väl mött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0