Och att våga hopps på nåt fint är att skjuta sig i huvudet

 
Har idag konstaterat att jag har fyra stammisar på mitt spinningpass. Jorå mensåattöö man har ju gjort sig ett namn inom Friskis, dåra! (okej, att två av dom var mina kompisar, men jag hade inte sagt åt dom att komma dit. faktiskt.)
 
Har fått två nya roomies. Känns bra och okej. På lördag ska jag lära känna dom. Dom är ett par. Kommer jag bli tredje hjulet? Kommer jag att va tvungen att tvinga dom att umgås med mig istället för att ha couple quality-time när jag känner mig ledsen och lonely?
 
Har hämtat ut mitt nya pass. HEJ BARCELONA!!! Hej solen, hej billigt vin och dans hela natten! (Stort plus: Jag såg inte efterbliven ut på bilden) Längtar dock redan tills dess att jag får skicka passet tillKinesiska Ambasaden för att ansöka om visum. Tjohooo! #Johanna Lönn, se till att få ledigt så vi kan boka......!!
 
Har gått å blivit med kökssoffa! Jajjemän! Har fyndat på loppis. Behövde inte ens pruta, fick ett riktigt bra pris från början, sen kom Chefen och gav tillbaka en hundring eftersom han tyckte att det var nån idiot som hade satt för högt pris, och de brukar ju "ge rabatt till studenter... Jaha, och vad läser du för nåt då? Guuud vad spännande, då måste du vara klar snart då??" "Ehh joo jaa, precis... eehhhh, jag är student och pluggar, jajjemän!"
 
Har träffat världens bästa Charlie (äntligen!) och druckit världens godaste öl och uppdaterats om det senaste i hans liv. Hatar att man liksom måste boka träffar med sina kompisar sådär på tok för långt i förväg. Enbart för att man jobbar och är upptagen och glömde bort det där med att leva....
 
 
Scokervadd!!
 
Spinningsinstruktören!
 
KÖK!
 
Väl mött
 
ps. behöver jag ens kommentera att jag har panik efter att jag imorse hörde att två SAS-plan blev träffade av blixten????

ps2. resfeber!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0