förlorad

Hoppet är det sista som överger männikan. Säger dom.
Erik har lurat mig. Han har förstört allt. (förlåt erik, men det är sant) Erik har fått mig att tro på saker som inte finns. Ni vet saker som spöken, jultomten och ufon. Och även fast jag innerst inne vet att de inte finns och existerar så fortsätter jag att hoppas. Och jag vill liksom tro att det är sant, det där som Erik säger. Fast jag vet att jag bara ljuger för mig själv. Och jag vet att jag kommer bli ledsen och besviken när jag sitter där på julafton och ser att den tjocka gubben som delar ut paket egentligen har lösskägg och en kudde under rocken.
 
Det är precis så jag känner mig just nu.
 
Väl mött
 
ps. jag har aldrig gillat Melissa Horn, men nu tycker jag att hon är skitbra. Hur gick detta till?
ps2. får man ha en sistalåt på sitt spinningpass som man nästan börjar gråta till för att den är så himla fin och bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0