lua

ledig. ett tillstånd som jag egentligen inte klarar av att leva i. blir liksom totalt trög och efterbliven och ineffektiv. orkar inte göra nåt annat än att bara ligga i min säng, titta på (inte läsa i) min bok, glo ut genom fönstret, stirra i taket. borde egetnligen typ tvätta, städa, träna, lämna in cykeln och få vinterdäck, köpa mig en julstjärna eftersom det fattas en i mitt rum och jag vill ha julpynt. borde åka hem till malin och ge henne en stor kram, för det är hon värd. borde leta musik och hitta på resterna av mitt kommande spinningpass. vill inte orkar inte. tankarna på att jag måste ta mig till ica och köpa tacosås och typ skumtomtar och ta mig hem till clara och martin ikväll känns ungefär lika jobbgt som ett maratonlopp. jag längtar dit, men orkar liksom inte. har dessutom fortfarande dödligt ont i mina vader efter tisdagen djävulspass. kommer nog aldrig att förlåta jonas för detta. har även nån slags klump i halsen och är snorig. allt är väldigt jobbgt just nu. har dessutom ätit mandariner och lussebullar till frukost. mår lite lätt illa. känner mig irriterad på småsaker, vilket jag iochförsig alltid blir. internet fungerar lite halvtaskigt och jag är så jävla trött på att bo i de här jävla lägenheten. kommer jag någonsin komma  härifrån? mina skidor är hemma hos mamma och pappa och det enda jag tänker på just nu är att lotta, julius, hanna och markus är i storvreta och åker skidor. runt runt runt. jag vill också. jag är inte bitter. bara trög och trött och uppgiven. jag sitter liksom fast
 
väl mött
 
ps. lars winnerbäck. vilken man!
ps2. nora, jag längtar efter dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0