sins

Vad är det för fel på mig? På riktigt? Tillochmed jag kan ju se att det är något som inte riktigt står rätt till. Jag är inte helt normal. Jag är liksom bara märklig och konstig. Det är fritt fram att lämna in förslag på vad det kan vara för åkomma jag lider av. Var gärna ärlig, men snäll, ty jag har ett svagt psyke. Måste dock få något slags svar på denna omöjliga fråga, annars kommer jag ligg sömnlös i all oändlighet och grubbla.
 
Varför kan jag liksom inte ens titta på en dålig och töntig film utan att typ börja gråta? Jag förstår inte, men det känns lite skönt efteråt. (fast nu ljög jag. Har inte gråtit. tror jag har glömt hur man gör, det var länge sedan nu)
 
Varför är lampan så stark inne på mammas och pappas badrum? Varenda liten mikroskopisk pormask förstoras upp och täcker hela mitt (annars så fantastiskt fläckfria och perfekta) ansikte.Och varför måste jag stå där framför spegeln och klämma sönder dom tills ansiktet blöder och jag är helt uppsvullen?
 
Jag vill ju bara sova. (varför tog jag inte med 'nåt att sova på'?)
 
Väl mött
 
ps. kan inte sluta tänka och grubbla fast jag har sagt åt mig själv att det är lönlöst. Men jag gillar ju att älta saker. om och om och om och om och om igen. (komigen idiot. det var ett år sen, släpp det!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0