spricker

få saker gör mig så frustrerad som bristande bredbandsuppkoppling. är det min dator som sjunger på sista refrängen eller är det upunet som är värdelöst..? (inser ju att jag bör flytta till en riktig lägenhet, med riktigt internet å det snaraste) Har spenderat hela kvällen på SJ's fantastiska hemsida och försökt boka tågbiljett sedan kl 18.45. (med paus för dusch och kolakokning.) Och så fort jag kommer fram till betalasidan så bara ger internet och datorn upp. sidan kan inte visas. varje jävla gång. försöker minst en milljard gånger och jag känner hur mitt tålamod liksom rinner ur mig och svämmar över min lägenhet. hetsringer hem, till pappa, till siri. men ingen vill svara och hjälpa mig. Hur ska jag nu komma hem till mamma imorgon?? tillslut ringer pappa upp och jag får guida honom hela mitt tågbiljettsköparproblem. Pappa fixar allt. Pappa är så himla bra.
 
Nu vill jag bara hem. Krypa upp i soffan under en filt med en kopp te (självklart efter en lång och härlig skidtur i skooogen) och bara göra ingeningenting.
 
få personer gör mig så fruktansvärt frustrerad och irriterad som jag är just nu (fortfarande, fast jag borde ha slutat vara irriterad för länge sen). speciellt efter att ha få byggt på denna irritation och frustration ett tag. Tur att det finns folk som bara råkar hjälpa till lite och får en på andra tankar (helt random och oväntat och utan att veta om det) samt folk som finns där så man bara kan ösa ur sig allt man tänker och tycker och irriterar sig på.
 
Väl mött
 
ps. saknar nora
ps 2. längtar till imorgon, längtar hem
ps 3. jar har kokat jättegod kola idag. MÖMS! (kandenintebarastelnasåjagkangåochläggamig?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0