sun

ligger i sängen. är lite småberusad efter kvällens fantastiska personalfest. är lite smålycklig över att vara mitt i någonslags minisemester med noll planer och bara häng och mys och sovmorgon(!!!!!!!!). lyssnar på the quiz och känner mig lite smådeppig över skitsaker. är trött. känner mig bitter över att jag i två dagar har försökt anmäla mig till halvvasan typ femtioelva gånger, men min dator vägrar och väljer att totalhakauppsig när jag ska bekräfta och betala. vadärgrejen?!?!
 

väl mött
 
ps. imorgon är det fredag. (har haft fredag sen i onsdags. =gladtjej) och helgen verkar aldrig ta slut.
ps2. vill ha söndag. längtar efter adventsbak!
ps3 alltså belle & sebastian är skitbra. FYI
ps4. imorrn ska mallanbrallan köpa Brucebiljetter till oss. Coolt tycker jag.
ps5. godnatt.
ps6. hur många "ps" är okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0