But what I wanna be

Jag och Emelie kommer framåt och ingenstans i vårt uppsatsskrivande. Försöker jaga folk i sista minuten, men de vill inte riktigt vara med. Vi vet inte vad vi pysslar med och bara chansar. Vi frågar om hjälp men får inget svar.
Vi blir trötta, ger upp och åker hem. Fast nöjda över dagens prestation. Jag funderar dock på om det vi egentligen pysslar med bara är att skjuta fram analysarbetet?

Men nu tar jag paus i uppsatsen, åker till Dalarna för lite skidåkning. Jag hoppas innerligt att Mora levererar fem minusgrader och sol imorgon. snälla, snälla, snälla!!!
Bara sista delen kvar nu, sen är halvklassikern ett minne blott...

väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0