Låt det eka i din hjärna - du är ett måste, du är en stjärna

Alltså, idag har jag vart på det sämsta friskisjumpapasset i världshistorien. Ledsen future fellow workmate, men det är sant.
För det första leddes passet av en trött kille (läs: herre i övre medelåldern) som knappt orkade med passet själv. Han stannade till mitt under varannan låt för att pusta ut och dricka vatten.
För det andra hade han glömt bort det där med volym. Musiken blev typ överröstad av min egen andning.
För det tredje var musiken så dålig att jag trodde jag skulle kräkas. Förutom den där imperietlåten, men då kunde jag inte tänka på annat än:"Alltså jävlar var jag lyssnade på imperiet på högstadiet" - "Jag määä!". Hade inte hört en enda av de andra låtarna. Berodde nog mest på att jag föddes typ 20 år efter låtarna blev opoppis för tredje gången.
För det fjärde blev jag inte det minsta trött. Hade typ fått mer muskler och bättre kondition av att dricka en flaska sprit, röka ett paket cigaretter och käka en påse chips. Varför gjorde jag inte det istället fööör?? Ååååhhhh!!!

Det är därför spinning är en miljard gånger bättre. Åh herrejävlar vad jag älskar spinning!!!

väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0