postvasaloppsfebern

Har stakat mig fram genom 45 kilometer pulvermos och sorbet. Inte det minsta fäste, men en jävvla massa glid. Och sol. Är förmodligen brunast i stan nu. Vem skullereannars vara?
Håller jag samma tempo när jag ska åka hela vasaloppet (vilket jag självklart ska göra nångångsnart inom en snar framtid. jaglovar) kommer jag gå i mål på 7.30.32. Jag kan gå med på den tiden. Det kan jag.
Halvklassikern är avklarad och nu är jag nog faktiskt värd att vila fram till Lidingöloppet, minst. Tänker minsann göra det ja!

nu ska jag bara jobba på det här med att äta i kapp all den energi jag har gjort av med idag. (inte ett dugg svårt)
Och så ska jag ligga och oja mig över mina onda armbågar och min trötta själ.
Men jag kan inte låta bli att tagga Vasan 2014!!!! kommer förmodligen ligga i soffan hela söndag morgon och bara vara grymt avundsjuk, eftersom det inte är jag som svettas och stånkas och kämpar i spåret. Förmodligen.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0