Show on Monday

Alltså. Jag har inte hetsätit på en vecka (woohoo!!!!). Jag har tränat järnet hela veckan. Jag har fått jobb. Jag har fått all info I need för min spinningutbildning (och jag har fått en asbra fadder). Vi har kommit igång med våra intervjuer. Har kommit igång med och känner mig  inte stressad över alla skoluppgifter. Jag har rett ut mina inre dileman och insett att jag inte är en Olov. Jag har haft skitkul hela veckan.
Allt känns typ asbra.
Och solen skiner och den kommande veckan kommer bli typ ännu bättre!
livet alltså!

Eller så kan man säga som min far: "Mmm, imorrn kanske det inte alls känns lika bra..."

Väl mött

ps. alltså killarna i the kooks. jag dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0