Slightly Above

Jag borde få något slags pris, ty jag sladdade runt med klackisarna hela kvällen och halkade/snubblade/störtade inte en endaste gång. Tror jag. Jag tappade bort dom andra och gick vilse, men det är en annan historia. Och jag hittade rätt tillslut. Dessutom gick jag runt i dom hela kvällen. Utan att gnälla om ömma fötter och trasiga tår. Ingenting alls!

En fantastisk kväll helt i Emelies ära. Massor av folk och massor av mat och snacks och två fantastiska tårtor. Man kan ha sämre kvällar, det kan man.

Tårta 1


Tårta 2

 


Emelie och Findus (Vem är vem?)

 

Dansanta, fulla, glada och suddiga tjejor!

 

En glad (och naken?) tjej!

 

Fina flickor!

 

Dancefloor

 

Fina flickor!

 

Ibland måste man ta i med hårdhandskarna

 

En jätteglad tjej!

 

Och vi sov på en finlandsbåt???


Väl mött

Kommentarer
Postat av: erika

haha. jag ser fan naken ut..

fantastisk kväll dock! :)

2012-02-22 @ 12:29:52
URL: http://erikabloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0