You don't need to know what I do all day

Gick ut och gick. Misstag, eftersom jag tydligen är pensionär och behöver halkskydd och stavar för att hålla mig på fötterna. (alternativt klackskor, eftersom det tydligen funkade i fredags) Har aldrig vart med om nåt halare. Dessutom insåg jag att mitt spinningpass (som jag gjorde klart igår, hurra för mig) antagligen inte alls är så fantatiskt som jag tyckte igår när jag gjorde det. Måste nog fila lite mer på det. Men jag har ju trots allt ett halvår på mig. Kanske ska lugna mig lite tills jag har gått på kurserna.. eeh.

Sitter förövrigt och förbereder mig för Steg 1. Ska läsa en hel bok.. Råplugga anatomi och fysiologi och träningslära och näringslära. Känns typ som att man är tillbaks i T1... (Alltså, excuse me, men jag kan redan det här dåra..)


Min kvällslektyr framöver. Med tillhörande instuderingsfrågor.



Så det är ju tur att jag har bakat massa massa CHOCOLAT CHIP COOKIES så jag kan fokusera lite till.

 

Har dessutom lyckats trolla bort den icke-ångesten jag hade igår, simply genom att bara våga kolla upp sanningen istället för att gå på min intuition. Måste sluta få för mig massa sjuka saker. Men nu är jag lugn och fin igen.

 

Väl mött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0