I just want to rub it in your face


This is how we skriver tenta!


Har haft en sån fantastisk dag. Sökte massa jobb, ska få komma på en intervju nästa vecka. Alla låter jättepositiva och jättesnälla. Har fått ett jobberbjudande med 22 000 i lön. soft! (måste dock tänka över det här) Har åkt, i runda slängar, 12 km skidor. (kanske lite mer eftersom jag inte kan räka ordentligt) Åkte om precis alla. Speciellt den där klanen av tioåringar som ockuperade hela spåret. Hämtade ut min tenta och det hade gått bra, förutom den delen som Staaaf hade rättat eftersom hon har klagat och kommenterat på precis allt, allt, allt. Även det som man har rätt på. (förstår hon inte att hon trampar sönder det lilla självförtroendet man har?)

 

Ringde min käre far för att dela min fantastiska glädjeyra, samt skryta lite. Han säger: "jaa, ta vara på den här glädjen och dagen nu, för imorgon kanske är en jättedålig dag."

Min far, han kan det där med att peppa halvdeppiga tjejer när de äntligen känner att livet har en mening

 

Väl mött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0