I Know My Place On Your Scale

CSN kan ta sig i röven. När kommer mitt CSN? Jag behöver mitt CSN. Typ nu.

Det märks att min bror är återkommen från utlandet. Kylskåpet är fullt av massa konstiga saker. (läs: falukorv, 25-pack ägg, 10 liter mjölk) Och han göder mig med mat, godis, dammsugare och onyttiga flingor. (okej, han bara köper hem skiten. Men sen är det jag som går och skåpäter konstant. Enbart för att det finns) Är ju van med en kyl som enbart innehåller keso, gurka, nyponsoppa och en halvgammal lättmjölk. That's how I like it!

Känslan av att krypa ner under täcket, fullt påklädd i en varm pyjamas. Underbart.
Känslan av att inse att den där fantastiska idén med att ha en jättevarm pyjamas under ett jättevarmt täcke var en skitdålig idé. Dör av svett.

Jag lovar dyrt och heligt att jag denna termin ska bli en bättre människa. På många olika sätt. I juni kommer ju mina vuxenpoäng nå någon slags topp. Då måste jag ju bevisa (för mig själv och hela världen) att jag förtjänar dom.

Önskar att jag kunde komma fram till vad jag gör och varför. Och ta reda på vad jag faktiskt vill, egentligen. Palla göra En Olov, som jag brukar kalla det.

Imorgon är det första dagen på sista terminen. Nu börjar helvetet. Nu börjar nedräkningen.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0