In the cold, cold night.

Vaknar (så jag har ju tydligen somnat tillslut) och vill skjuta mig lite i huvudet.
Vem kommer på att jag ska gå upp tidigt när jag är ledig. Just det, Lotta. Och Lottas ord är lag, eller hur? Ja, det är det. Verkligen? på riktigt? Ja, det är det. Okej.
Kliver mot min vilja och min instinkt ur sängen. Vågar jag verkligen gå ut ur rummet, redan?
Råkar kasta en blick ut genom fönstret och jag slås av att det är väldigt mörkt jämfört med igår morse vid den här tiden. Gör snabbt uträkningen att det beror på att det är mycket moln och solens strålar kan inte lysa upp himlen och värden och ge mig livsglädje. Sen inser jag även att all min fina vita snö har smält bort och det regnar.
Skjut mig, verkligen SKJUT MIG!

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0