tågbryderier

Får ångest bara av att boka tågbiljetter.
Vilken tid vill jag åka? Hinner jag med det tidigare tåget? Eller kommer jag vilja hinna med massa mer innan jag åker? Vilken dag ska jag åka? Kan jag ta ledigt en dag, eller kommer hela min basgrupp bara turn my back och inte låta mig stå med på vårt arbete? Vill jag ens va där en dag längre? Vad ska jag göra med den? Vem ska hämta mig när jag kommer den där konstig tiden? När vill jag åka hem? Vart ska jag åka hem ifrån? Ska jag fundera lite till och vänta till imorrn innan jag bestämmer mig? Ska jag ta det nu? Kommer jag ändra mig?
Så många frågor, så få svar.

Projektplansångesten har lagt sig lite iallafall. Vi har kompletterat och skickat in. Jag hoppas innerligt att hon inte ger oss en massa mer att komplettera innan måndag. Jag vill ju ha helg!

Väl mött

ps. tom hanks strandad på en öde ö. inte världens bästa plot för en film...

ps2. en film med audrey tautou kan aldrig bli fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0