pretty like a mondaymorning

300 spänn. Trehundra svenska kronor. För att byta ut en jävla dragkedja. Hade kunnat göra det själv. Vad kan en en dragkedja på cirka 50 cm kosta? 70? 80? Det hade iochförsig sett fullkomligt förjävligt ut. Och när valet står mellan att laga gammal väska, som jag tycker om massor, för trehundra och köpa en ny ful väska, som jag egentligen inte vill ha, för typ tre-fyrahundra-nånting så vinner faktiskt lagning-av-gammal-väska. Alla dar i veckan.
Sparade iochförsig in exakt trehundra kronor när jag köpte jackan that makes me look preggo. Var ju cool och hade is i magen och väntade en dag extra så att rean kunde bli ännu mer rea-rea och jackan bli ännu billigare.
Så enligt mina uträkningar har jag fått två saker till priset av en.
Fynd-kerstin

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0