Du ser ut som en sur krokodil med ledsen mun

De senaste fyra dagarna har jag påbörjat och skrivit klart massor av olika blogginlägg. Sen har jag läst igenom dom och blivit lite ledsen eftersom de varit så jävla deppiga och självömkande. så jag var mer eller mindre tvungen att ta bort dom och tänka om lite.
Bör ju ha haft som nyårslöfte att blogga lite mer glatt och hoppfullt.
Hello tvåtusentolv liksom.

Imorgon ska jag åka skidor och sen åka tillbaka hem till Uppsala.
Jag längtar hem till Uppsala. Där finns det massor av gott te, en lägenhet för mig själv och en pincett i badrumsskåpet.

Har fortfarande massor av glitter i hårbottnen, såhär två dygn senare. Hurra!

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0