Take me home

Har varit i stockholm och önskar lite att jag bodde där. Träffade en massa mysiga människor, druckit vin, ätit god mat och haft det så himla himla bra! Jag vill dit, men ändå inte. Vill ha nånting nytt. Thilda ville att jag och Maja skulle köpa trean bredvid hennes lägenhet och bli hennes grannar. Och jag vill.
Vill nog egentligen mest bara flytta och ha något eget. Bo in mig och trivas och känna att här bor jag.
 
vill bort och göra nåt nytt, göra nåt annat, se nånting, träffa andra och nya människor. Jag är inte bitter, bara avundsjuk på min lillsyster som åker till spanien i en månad, min bror som åker till china i ett halvår, adrian som åker till kanada i ett år, nora som bodde i frankrike ett halvår,och alla andra som är/åker/har varit utomlands och gjort nått jättelänge. vill också
 
men jag har kylen full med egenplockade blåbär och jobbar kväll imorrn, så jag är ganska nöjd ändå.
plus att jag har jobb till sista mars. wehoo
 
väl mött
 
ps. om två veckor och två dagar har jag spinninginstruktörsuppkörning. #nervözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0