Åker på träningsläger, herråå!

Eftersom jag kommer spendera de fyra kvarvarande dagarna av denna vecka med sveriges hurtbullar på en liten kursgård på Värmdö känner jag att jag måste passa på. Kommer förmodligen dela rum med någon som ba: Åh, kan inte vi gå upp klockan sex imorgon och springa en runda innan frukosten? schyrraråå? och jag ba: Är det lugnt om jag tar en cigg och en öl, eller tar du illa upp?
Eller så är jag hurtbullen som drar upp det där med att ta ett extra träningspass före frukost, bara för att riktigt komma igång för dagen!!!!

Kommer träna tre gånger om dagen, kommer under resterande tid ha teoretisk utbildning om kost och hälsa och träning och anatomi. Kommer inte ens ha tid att äta. Blir man uthängd om man smuglar med sig choklad? På lördag har det utlovats en fest. Undrar om de är schyssta och bjussar på Cola Zero då? Som för att festa till det liksom, go wild and crazyyyeeaah!

Det är därför som jag passar på att äta popcorn till middag och kolla på tv. Undrar om de har lifetimesupply av te därute...? Annars finns det en risk att jag drabbas av något slags abstinensbesvär. Kommer bli känd som Delirium Tremens-bruden. Kul.

Tänk om de inte tycker om mig! Tänk om de andra barnen inte är snälla! Det vore inte kul alls.

De vill att man ska ta med en liten bild av sig själv. Kul att jag har problem att hitta en bild där jag ser normal ut (läs:nykter).

Fast jag är sjukt taggad. Det ska bli så fantastiskt roligt och jag ser fram emot dessa fyra dagar. Ser tillochmed fram emot en två timmar lång kaosroadtrip med okända människor. Tillochmed jag förstår ju att vi kommer bli tokiga på Stockholms rusningstrafik och om jag kör eller läser kartan kommer vi åka fel. Kanske är lika bra att jag sätter mig i baksätet på en gång?

väl mött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0